hej hej,,

Igår var vi som tidigare nämt borta hos svärfar som har besök från kina...

Dom tyckte d var jätteroligt med barnen ihiih :)

Vi ska dit ikväll oxå.. skulle bli ngt kinesiskt till middag MUMS! passar mig perfekt eftersom kinamat är min absoluta favorit :) Vet inte hur ofta man ätit den maten på sistionde hiih...

Igår köpte jag även ett rosa tangentbort + mus.. Åh va larvigt tänker nog många men vadå!?!? ja tycker om rosa ju =) Rickie tyckte inte lika mkt om mitt inköp som jag =)

ja o nu tror ja vi bestämt oss för o flytta,, men vi är inte 100 än... vi ska iaf anmäla intresse på 3 st vi kan tänka oss ..så bestämmer vi oss när vi kollat på dom.. men vi måste bestämma oss snart om vi ska anmäla intresse ... efetrsom vi inte kmr ha internet from idag ..

Usch livet har många svåra beslut hiih...

Där vi bor nu trivs vi, hyran är det billigaste vi någonsin kmr kunna bo eftersom vi fått sänkt hyra ..negativt : Långt till jobbet!

Dit vi vill flytta : Ligger i norkan.. visst kan vara trevligt att bo där med men ja vet inte trivs bättre lite utanför stan.. vilket d iofs kmr bli ändå...de e ju inte mitt i centrum hihi...hyran ligger på lite mer än 4000 mot vi har nu ..tänk om d blir jobbigt ekonomiskt då? visserligen går d inte åt lika mkt bensinpengar...plus : Det är en 4 vilket ska bli underbart..lättare för mig att få jobb o ta mig till jobbet..

men men vi får se lutar nog åt norkan fr mig.. rickie är mer osäker han vill till vvik...

Ne nu ska ja hoppa in i duschen medan barnen sover PUSS HEJ =)
 hihi mitt snygga!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan så nice

2008-08-27 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0