1 april.

Nu är äntligen barnen så gott som friska.. dom är fortf. lite snoriga men d går ju an.. dom e ju ändå pigga o glada som vanligt lixom...

I helgen var jag på inflyttningsfest på fredan.. hos louise.. d va sådär... hade så himla ont i huvet.. men senare sen vart d bättre då huvudvärken släppt =)

Sen på lördan var vi med bamse fia o martin

Söndas var vi hos bamse o dom igen... vi gjorde pizza tsm =)min vart asgooood :D  sen kolla vi på dan bäckman.. rätt sjuk grabb om man fr säga så :P

igår kom först svärmor.. ho tvätta våra fönster o satt upp gardinstången som liam lyckats dra ner hela skiten... fråga mig inte hur :S. sen satt vi upp myggnätet till barnen o ja städa o så i köket...sen hade vi tvätten... eller svärmor igentligen men vi fick ta över när ho va klar...o de behövdes verkligen .. som alltid!

Idag vet ja inte om rickie skulle ut o hjälpa bamse i skogen igen... för isf åker nog ja ut till fia o martin...O så skulle ev carro komma upp ett tag..o ev leo :P


imorgon bli snuttsen 8 mdr :)  mammmsi älskar ER! (L)

o ons .. tvättstugan...

Torsd. BVC me grabbsen

Fre inget planerta .. än..

Lörd .. ev ska rickie hjälpa bamse.. sen tvätt på kvällen..

sönd inget planerat..

Måste försöka komma in till gamleby ngn dag för att lämna saker till sanne...sen ska man nog hälsa på rickise mormor o morfar ngn dag oxå...o städa  så d kmr nog vara fullt upp hela veckan :p

Nu ska ja nog sminka mig... inte orkat göra d än ! =/

Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0