dåligt uppdaterat

ja sorry! har ju inget internet hemma då själva dingeln gått av där man sätter i den.. SKA fixa ny o har sagt de i flera veckor nu men de blir bara inte av haha o då ligger telia bara ett stenkast från oss o vi har varit på mirum massa ggr...får väl fixa de i veckan sen men då har rickie med datan till jobbet ist så då har man ingen dator ist haha...
Nu är vi iaf på landet så då får man passa på att skriva några rader =)
 
Så skönt att de äntligen börjat bli varmt o härligt ute! Man kan sitta ute hela dagarna o bara njuta...barnen älskar det oxå , alla tre!
 
Annars hnder inte så mkt. jag o rickie har börjat ta promenader i vrinnevi.. ett spår på ca 7 km.. när vi kört på de ett tag ska vi ge oss på att gå spåret som är 10 km ..det är lite lagom...varit lite kämpigt o gå när det varit gassande sol o kvavt men fy hundan så skönt eferåt! =)
har ju skaffat ruunkeeper så nu hoppas vi att man inte ger upp som man alltid gör...
Så hejja hejja oss!! =)
Helgen har tyvärr inte blivit mkt promenader.. bara små korta :/ får se om jag tar en sen om rickie kan ha grabbarna hemma , inte så lätt o ta raska promenader med dom ju ;) dom går ju inte så fort ;)
 
ne nus ka jag försöka få nova att sova sen fortsätta hjälpa mamma med städningen .. sen blir de kalas i em..
 
se om jag skriver nåt ilgg imorn med innan vi åker hem...
 
bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0