tatto...

japp nu är dom klara  =) ska bara läka o sen göra en ifyllning till =) blev jättefint iaf :)
dom som säger att de är en drog har helt rätt , helt klart sugen på fler :) men ska vänta ett tag nu ,... men vet redan att jag vill ha en fjärlil eller en blomma på ryggen ,, eller mer mot axeln om ni förstår =)
 
idag är iaf nova pigg o glad , lite snorig men så himla skönt att hon är bättre <3
inatt däremot ville hon inte sova , inte så konstigt hon sov ju hela dagen. så jag o rickie gick i skift haha ... men idag har hon varit vaken betydligt mer så hoppas på en bra natt =) Hon fick ju flytta in till oss nu igen när hon varit sjuk , så jag kunat höra så hon andas ordentligt annars hade ja nog bara legat och oroat mig ,, men hon får väl flytta tillbaka nu efter helgen...sen har hon  äntligen börjat äta igen oxå, om än bara några skedar så är de ju någe iaf =)
 
grabbarna har iaf klarat sig från bassilusker hittils , men de går mkt skit just nu så lär väl åka på nåt snart...men peppar peppar so far.
 
jag har ju känt mig hängig/trött hela veckan men kan nog bero på annat oxå ...får väl se om de bryter ut nåt skit el om de blir bättre nu när nova är bättre
 
nu ska jag lägga mig en stund på golvet o busa med en liten brud =)
 
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0