sjuk * 5

Yey haft sjukstuga ,, eller har fortfarande .. alla 5 har legat sjuka nu sen i fredags kväll...
Började lite smått på kvällen tror nog vi alla var lite hängiga .. sen kom febern.. sen förskylning och halsont.. o sån värk i kroppen o man var helt slut kändes de som... nu är de mest bara förskylning och en envis hosta som håller på.. så vi är iaf på G att bli bra =) Nova däremot som varit pigg sen igår känns som hon börjar bli hängig igen då hon varit väldigt gnällig idag.. men kanske dessa envisa tänder som aldrig verkar komma upp fast vi trott dom ska komma sååå länge...!
 
jo men så atte har ju inte hänt så mkt sen sist ja skrev då.. vi har typ turats om med barn , vila och hemmet... försökt att åtminstonde fixa disk o tvätt... men får bli mer rejäl städning när vi öär helfriska...
idag har vi iaf plockat ner saker från bokhyllorna som brorsan ska få nu när han flyttar... skänt o bli av med dom =)
så ska in en ny tvbänk där istället o sen en expedit .. i VITT , ingen är gladare än mig :)
Rickie är väl inte helnöjd då han vill ha en tv möbel ala mega som tar upp från olv till tak och jag vill ha en lite mindre och som inte går upp mot taket.. de ska vara mkt ledigt space ju :D
kommer nog iaf kännas väldigt annorlunda då vi haft dessa stora svarta bokhyllor nu i alla år men som sagt blir ljusare o kommer se större ut o säkert en aning tomt innan man änjer sig =)
 
nu ikväll har jag sytt en varsin vårmössa till alla barnen , dom blev ganska precis så man år ju inte hoppas huvvena växer allt för mkt till våren haha.... får väl sy nya isf...

ne ska nog sätta mig i soffan nu ett tag emd en kopp the innan jag kryper ner..
 
bye bye * snörvel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0