hejsan hoppsan...

helg...vi var ju o fira rickies morfar som blev 80 år.. var trevligt ,. men hur många som helst som man inte kände ..men trevligt o träffa lite "släkt" iaf =) grabbarna lekte med de andra barnen så dom var syselsatta hela kvällen :) o tänk nästa gång de blir storkalas kommer de finnas ett par bebisar till ;) gud vilken babyboom de är i år , och en hel del ska få i våra släkter ,,så blir ju barnens första kusin o sen ett antal sysslingar till barnen =)
på natten sov vi hos robban o irre så på söndagsmorgonen chilla vi mest i soffan o snacka..åkte sen till lokalen igen och åt lite resten o hjälpte till att plockla undan...sen for vi hemmåt....
 
måndags så var carro o leo här vi åt grillat , semlor och busa o prata .. och barnen bråka o hej o hå men alltid lika trevligt när dom ä'r här iaf =)
 
igår så jobba jag först , o för de första så gick ja fel o tappa bort mig HAHA ska aldrig mer kolal min kartapp på telen iaf.. o även om jag varit där innan så mindes ja inte hur man skulle gå i början.. men sen hitta jag dit ja kände igen mig ifrån men kom 30 min försent så de var inte så kul men de var ju lungt som tur var...
när jag kom hem så fixa ja lite semlor o sen fick vi besök av min kusin o farmor o lite senare mamma o pappa...
när vi skulle gå o lägga oss så vakna nova till o först trodde ja imnte hon skulle somna om .. men fick lite mat o mys så somna hon sen till slut iaf..sen upp tidigt imrose .. tp vid 5börja hon o prata o styra där inne.. sen somna hon vakna somna .. så när rickie gick upp fick hon följa med upp.. sen när han gick till jobbet gick jag upp  , var inte pigg nånstans men vad gör man :D  hon somna iaf om vid 7 igen så då la ja mig o blunda en stund :Pveckan går sååå fort , ka inte förstå att de är onsdag idag?men men så är ju iaf fallet :P
 
idag är jag mammaledig så imrose blev de att lämna grabbarna sen passa ja o nova på att gå en sväng , var riktigt skönt ,. men kändes inget skönt i benet efter , halka till igår så jag vred benet konstigt , tur man inte ramla iaf eftersom de var en del folk där hehe ..
efter detså blev de lite gröt och mys.. sen har hon legat på golvet medan ja fixat med alla dessa miljarder strumpor , para ihop vika ihop,.. ja ni vet väl hur tråkigt de är =) spec när man lägger de i en korg o väntar tils den blir överfull innan man börjatr ;)
passade på att ta lite disk o så medan hon sov men blidde bara en snabbis då dom kom o skotta upp vid entren starx efter o självklart vakna nova av de o kunde inte somna om..
hon får sova i vagnen sen när vi hämtar grabbarna...
 
får se om rickie kommer hem inatt då han är i vvik o jobbar o skulle ev vara där nere imorgon med så om fallet är så skulle han sova kvar...
men de är bra då får ja ju vä'lja tvprogram helt själv :D för ikväll börjar ju greys igen så de ska jag se :P
 
fick böli en liten paus , nova blev jättetrött så fick ta enm snabbispromenad med henne i vagnen så hon somna ute.. ingen idé o läga henne inne efetrsom vi snart måste hämta grabbarna.. men nu sover hon gott iaf =) jag ska fixa lite innan vi måste gå...
 
hepp hepp....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0