när de inte går som de ska..

Har länge spanat på en klänning jag vill ha till dopet , men eftersom inte datorn har funkat så har jag inte velat beställt över telen utan ville kolla större bild på datan först...
idag när ja fått igång datan finns inte just den klänningen kvar =/ SURT juu...
men har kollat vidare o hittat lite alternativ , kan tänka mig många men sen i slutändan tvekar jag... gillar bon prix klänningar mkt så de är bara där ja kollat.. eler kolla in hms sida lite snabbt men hitta ingen där.. någon som har tips på nån annan sida m snygga klänningar? =) jag är mest inne på att ha en vit o svart ( som den jag skulle köpt var) men annars vill ja ha en rosa, kan slänga in två möjliga kandidater här sen men som sagt öppen för förslag så tipsa gärna!!
 
Nu ikväll när rickie kom hem käka vi fläskfile ris o bea.. sen har vi inte gjort så mkt.. precis nattat barn så hoppas dom sover snart.. lillsnörpa är nog på god väg , dom stora läser för tillfället men slocknar väl vartefter...
 
Imorgon är rickie ledig så vi tar helg ikväll , får väll se om vi glor på tvn o äter nåt gott framför tvn innan vi kryper ner..
 
Helgen blir nog lugn , inga planer än iaf...försöka bli klar med listerna som jag envisades om att ja skulle måla vita.. hade dugit som dom var men ja ska ju alltid krångla till de :P
 
ne nu ska ja stänga ner här...
 
slänger in på de ja kollat på hittils.. fanns fler men ora inte spara fler till datan haha



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0