Svårt

Förstår inte varför de ska vara så svårt för grabbarna att sova , dom öppnar nig sin dörr minst 20 ggr varje kväll och de börjar kännas tjatigt att säga nej 40 ggr per kväll .. Lill puttan har oxå kommit in i fel mönster o sover väldigt lite på fm men bra på em sen när hon vaknar kan hon hålla igång till 22-24 . O sist men inte minst så kommer jag själv som vrider o vänder o tänker alldeles för mkt just bär man ska sova , ja vi har verkligen problem men att somna hela högen hehe vilket i sin tur leder till trötta dagar...
Idag har vi iaf haft lite besök av Carro o Leo, fullt ös :) dom tjatar verkligen dagligen om att träffas o när dom bl gör de så bråkar dom igepm dagen , tokiga barn :D skulle gått till mirumidag var tanken men regna när jag skulle så fann ingen lust .. Hoppas man har lust o ork imorgon titta runt lite sen handla frukt ,
Imorgon fyller man ju år oxå , ja sen behöver man ju inte fylls år mer ;) hihi 25 , herregud vart har åren tagit vägen ? Men tjao Liam i noel är ju FEM så de senaste fem åren har gått himla fort!
Ne dax att försöka sova Nova har varit tyst o still 5 min så håller tummarna att hon sover nu
Bye bye


Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker det är härligt att grabbarna tjatar om varandra typ varje dag, att dem ändå tycker om varandra så himla mycket men ändå så bråkar dem. Leo är likadan, varje dag frågar han: kan vi gå till Liam o Noel.
Brukar ibland säga att men jag har inte pratat med Sofia om det varav han svarar: kan du inte prata med henne nu då... :)

2012-10-10 @ 20:52:41
Postat av: lussan

mitt tips iaf med noel o liam som e lite större provade det en gång och det funkade som fan på våra grabbar. jag sa att om ni inte lägger av nu så drar jag av varje minut ni håller på på tiden imorgon. jag lät dom hållas. dom höll på utan att varken ola o jag sa till dom fler gånger. dom höll på 1,5 timmar. vilket resulterade i att dagen efter gick dom o la sig i sängarna 16.30 ( dom går ju upp så pass idigt så dom lägger sig kl 18.00 för jim somnade en gång i skolan när dom gik o la sig sju. ) vi satte oss och spelade kort utanför deras rum så då låg de ju kvar. de va itne alls kul. så då lssnar dom om kvällarna nu. dom vill ju ha din uppmärksamhet dom vet ju att du inte gillar de så säg god natt lägg er nu kramas o pussas läs saga eller vad allt ni nu gör innan läggdags och sedan stänger du om dörren. säg till dom lugnt ett par gånger att sluta en gång med skarp röst och sedan ignorera dom. genast kommer de inte finna det kul längre. d e dom tipsen jag har.... :P

2012-10-11 @ 13:27:06
URL: http://pieps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0