Onsdag

Hej hopp ... Härligt väder idag men jag trivs bäst inne så fort ja går ut rinner svetten på mig jag kokar haft ihjäl , underbart att jag lyckats vara höggravid i sommarvärmen båda gångerna hehe
Denna gång behöver ja ju inte gå till aug iaf :p
Barnen är på dagis nu o jag ska fixa lite här hemma men ska bara se på days först ;)
Liam & Noel saknar sin pappa jättemycket o de gör ont i mig :/ märks på deras humör , dom har ju sitt humör i vanliga fall oxå men de är lite extra nu , så igår när vi skulle sova så börja noel gråta :/ han ville så gärna att pappa skulle komma hem o sen börja Liam oxå ..usch .. Men men han kmr snart hem som tur är o då blir mina små pappagrisar glada igen :)

Idag är de 5 veckor kvar till BF låt de gå fort !!! Foglossningen gör att jag knappt står ut , går bra vissa gånger i vissa kan jag knappt gå då de gör så ont :/ men men de finns inget botemedel så bara stå ut :) är ju lite extra nu när inte R är hemma , blir ju lyft som jag annars försöker undvika när han är hemma ( man ska ju inte lyfta så mkt när man har foglossning igentligen ) tex tvättkorgen bär alltid R ut åt mig när jag ska hänga .. Bara sånna enkla saker gör skillnad!
Nu börjar mitt program bye bye


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh dem små trollen. Förstår att dem saknar sin pappa och man får verkligen ont i hjärtat. Vet han när han kommer hem än? Så grabbarna har en dag att se fram emot...

Ge fan i o lyft massa saker nu ;) hihi

Puss

2012-05-23 @ 19:18:11
URL: http://anglasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0