Ändrade planer

Blev lite ändrat igår , vi åkte hem istället eftersom jag är sjuk..
Rickie o barnen ska ev ut till landet idag så jag kan stanna hemma i lugn o ro o kurera mig , skönt men samtidigt tråkigt o ensamt , men förhoppningsvis blir man bättre av lite vila.
I veckan blir jag i barnen ensamma så då kan de ju vara skönt om man känner sig bättre :) kommer iaf få en sängkamrar eftersom jag varken orkar eller når att lyfta upp liam i sin säng o klättrar upp gör ja inte heller hehe
Nu fixar hjärtat macka o latte till mig <3 så blir frulle nu framför tvn...
Slänger in bild från när vi var på ÖF sist
Puss hej

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/403897/images/2012/pic_203175626.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt o få lite egentid från karln ;) hehe...

Vilken fin bild på våra 3 små konstnärer <3

2012-05-23 @ 07:28:19
URL: http://anglasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0