6 maj 2012

hejsan hoppsan...


veckan har varit lugn var ju ute på landet till tisdag..

onsdagen så blev de lungt ., var fint väder så var ute en hel del...blev grillning på kvällen...

torsdan vakna jag av att telen ringde , var från hagen som undra om jag kunde jobba och de var så de var klart jag ville =) ( pga foglossning så har jag egentligen slutat jobba o tar ut föräldrapenning som vi har kvar på Noel) men det gick iaf bra , kan ju deras rutiner o känner barnen så blir lättare o jobba då iaf !
Hade stägning för första gången oxå men de var nemas problemas :)

Blev jobb även på fredan men den dan gick något segare då jag hade ganska ont i kroppen o var trött...
När jag kom hem så var iaf carro o leo där o vi skulle grilla lite , så de var trevligt o trotts trötthet så var de trevligt me litye sällskap :) När dom gick hem så la vi barnen o sen satt nog både ja o rickie o halvsov i soffan haha

Lördagen målade vi sista lagret på köksbord o spjälsäng , fast köksbordet får vi göra om då Noel hade varit framme o känns om de var torrt , resulterade i fingeravtryck hehe...
sen åkte vi ut till landet där brorsan skulle fira sin 20 årsdag, blidde smörgåstårta , de är aldrig fel :)

Idag så har vi haft sovmorgon , barnen vaknade runt 9 :) Mamma var uppe med dom så ja låg o drog mig yttligare en stund ...
Grabbbarna är ute med sin morfar nu, jag ska ta mig lite kaffe o sedan gå ut , mamma undra om jag ville på marknaden så får se om vi åker dit en stund idag..ikväll blir det hemmåt igen..


Får se vad veckan har att erbjuda , ska på tillväxtultraljud på tisd el onsdag hoppas lilla pyret växt som de ska ♥
Sen måste vi åka o storhandla nån av dagarna buuuhuuu så tråkigt det är!! men frys kyl o skafferi behöver fyllas på...

allt för nu...

Puss o hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0