10 maj 2012

hejsan hoppsan..

Tillväxtultraljudet såg bra ut , de var 1 % skillnad mot normalkurvan så h*n hamna mitt i pick o gick inte komma mkt närmare sa hon :) så de var skönt o höra =) Fostervattenmängden såg ut att vara bra oxå :)

Efter ul så åkte vi o storhandla , något jag inte tycker om o göra , men skönt när de är gjort :) åkte även o luncha på maxi..o så titta vi på skor åt barnen..

sen hem o fixa in allt i skåp , frys o kyl o sen var de dax att hämta barnen...

Åkte då o köpte skor åt dom , dom fick väja själva så blev ett par röda basketskor åt Liam o Noel valde ett par svarta i en annan modell :) Dom blev nöjda iaf =) Kan såhär i efetrhand konstantera att noels val var bäst , Liams är redan helt skitiga o dana o spec där fram där dom var vita , inte de bästa på barn :D

Idag ska vi till barnens förskola o ha gårdsfest =) Blir som lite buffé så alla ska ta med sig något , Vi ska ge oss på att göra petit choxrullar... hm sist ja gjorde de blev dom icke bra hahaha :D men men hoppasman lyckas bättre denna gång när man ska bjuda :O

Imorgon så åker vi till landet , farmor ska bjuda på rotmos o fläsk som jag önskat MUMMS :D

Nu har jag iaf fullt upp så dax att sätta fart =)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0