hallojsan...

Jobbat mån - ons.. blivit långa dagar så varit hemma runt 18-19.. bara blivit att äta ... lägga barn.. kolla tvn ..o däckat vid 21... ,men idag tog ja en ledig dag... var himla skönt .. städat av och kommit en bit i sovrummet..
Börjar känna mig lite krasslig, vill inte bli sjuk igen :( Har inte bestämt mig om jag ska lägga mig som tillgänglig imorgon eller vara hemma.. beror på hur ja känner mig ikväll...Har iaf lagt in schema för mars nu..

Men märker att de är mkt sjuka nu .. man blir nerringd..bara under en dag när jag jobbade hade jag 17 missade samtal.. samtliga från förskolor..de är ju possitivt för oss vikarier iofs så dom får gärna fortsätta vara sjuka :D

Varit en härlig dag idag . med solsken =) så vi kände att de var grillarväder =) Blir kotletter , pommes o sallad... mums =)

Nu måste ja styra här hemma.. ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0