Fredag

Jihooo igår så kom dom från ncc oxå o börja i vdr :) så jäkla sköönt , det hjälper att ringa o gnälla ;) tyvärr hann dom inte så mkt då dom märkte att golvet var ojämt..
På natten skulle pappa sova här då han var ute m jobbet , när han skulle hem blev han rånad :/ vilka människor de finns alltså :S som tur var är pappa oskadd iaf !
Idag så kom dom kl 7 o börja m slipning av golv , jag mådde som nåt överkört i huvet höll på att sprängas så de var inget kul , men är glad att dom äntligen kommit så var bara stå ut :) barnen vakna ju oxå såklart .. Men Rickie sov o märkte inget , vilket ja inte kan fatta haha .. Vid 11 kom iaf pappa hit ... så blev kaffe sen låna han sängen i vila lite .. Han var inte hemma förens 4 så förstår att han var trött..
Golvet i både kök o vdr blev klart endast lister o sparksocklar som ska dit sen kan man äntligen börja möblera igen !! Dom skulle iaf komma på måndag nån gång o göra de ... Hoppas jag får lite hjälp med att ställa tebax möblerna annars får de väl stå till fre då gubben är hemma igen ... Sen är de ju bara vänta på målaren oxå men dom fixar ju bara en vägg i där har vi endast tvbänken så de blir ju lätt i flytta ut sen :p
Rickie i barnen åkte iaf ut m pappa till landet så jag förhoppningsvis ska bli frisk till sönd. O hinna vila upp mig inför veckan , blir allt tyngre av att vara sj ju närmare bf man kommer , har ont av att bara gå så nu längtar ja tills de är över ! Snart går iaf barnen på sommarlov så de ska bli skönt o mysigt o ha dom hemma <3 saknar mina 3 hjärtan som fasen redan så önskar de vore söndag redan nu :/ men men får försöka somna så går tiden lite fortare,..
Haha vad rörigt de blev men huvet är inte riktigt med så ni får ha överseende med de :p
Lägger ner detta nu hih
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0