Full fart mot helgen...

Ja o så var de fredag =P Har lite ensamtid då dom andra är iväg med svärfar... Blir att fixa en disk o sedan bara sätta sig o göra ingenting =) Idag har de blivit typ klart i köket oxå .. satt upp sista hyllan m kokböcker .. de ända som inte är klart nu är att fixa en skiva som vi kan ha över "bestickskåpet".. nya gardinen kom upp idag oxå o de blidde så bra så =) Gardinerna i sovrummet vart inte lika bra som jag förväntat mig.. de var bredare än jag trott,.. men ska ev förstora mellanrummet så de blir bättre =) annars åker de svarta upp igen.. får se... Bebisen far runt o har de bra där inne .. nu kan man ju oxå vara säker på att man gått halva tiden även om man skulle gå över tiden , oftast blir man ju igångsatt efter två veckor iaf :) Men de ska man väll hoppas på att man slipper =D För övrigt så har jag börjat få ont i ryggen o börjar gå ner mot svanken så de är mindre skönt.. tur de inte känns dagligen än! O idag har ja kännt mig alldeles yr o konstig.. vet inte vad det beror på.. dåligt blodsocker kanske? ser fram emot nästa besök hos BM så man kan kolla lite värden o så.. har ju inte varit där sen vecka 12 så.. men är ju typ en månad kvar dit...hon ringde iaf för nån vecka sen o bad mig börja med järntabletter vilket hjälpte bra mot denna tröttheten .. kändes som att jag kunde sova dygnet runt.. nu brukar ja inte känna av tröttheten förens mot kvällen.. I veckan har ja lagt in schema över att jag kan jobba så v får väll se om de blir något.. får vi se hur de är... lite skillnad mot innan när man bara hade en plats.. där känner jag ju både personalen o barnen o vet vart jag ska o deras rutiner osv.. så blir ju annorlunda nu...blir nog inga problem när man väl kommit in i de.. ne dax för disken nu så de blir klart... Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0