Första advent

Inatt har nova varit lite bökig antagligen pga av att man åt julbord igår och för att jag drack julmust.
Upp vid 7 skulle hon oxå så ja är inte pigg idag precis :P
 
igår blev vi bjudnapå julbord som sagt , o de var väldigt gott o trevligt :) stor eloge till barnen som skötte sig bra oxå , vet ju själv hur kul de är o sitta still o tänka sig då om man är 5 o sitta still i lite över 2 timmar, så lite bus mot slutet blidde de, men inget bråkande o så iaf ;P nova var oxå pigg o glad lite grinig näör hin blev trött men hon somna fort.
 
När vi kom hem så började jag sy ett par muddbyxor och efter det en tröja :) blev OK för att vara första gången :)  sen hade vi lite lördagsmys hela familjen ..
 
På kvällen kom linus förbi en sväng som hade vägarnaförbi så var trevligt att han titta in,. blev luite kaffe o mackor ..
 
idag har jag sytt ett påar muddbyxor igen o dessa blev mkt bättre o bättre i storlek oxå, så svårt o mäta tkr jag , men nu har ja nog fått en skiss som kan funka ett tag till=)
 
skulle åkt till jofotex idag men nova somnade då precis så blidde inte av..
 
Tror jag ska flytta in Nova till sitt rum ikväll oxå...smidigt o ha henne hos oss då hon fortfarande vanar på natten men ibland är hon väldigt lättväckt o eftersom jag oftast lägger mig senare än henne brukar hon börja röra runt när ja går o lägger mig , sen är jag lättväckt oxå så om hon ligger o styr i sömnen kan ja inte sov,a. så blir på test o se om vi båda sover bättre av detta , annars är de ju bara flytta tilbaka igen :)
 
Kommer bli en luten kontorsdel där novas säng står nu så blir nog toppen .P
 
ne dax o göra lite nytta ser ut som hell här ...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0