Torsdag

Blööööh denna trötthet gör mig galen :/  man känner sig inte som människa :S Men har börjat sova sämre om nätterna nu pga graviditeten så klart man blir lite trött när man inte får sin skönhetssömn :P

Skulle lätt kunna sova bort hela dagarna om jag kunde, icke normalt!!'

Blri inte mkt gjort heller pga det så har inte så mtk att skriva igentligen...

I måndags fixa vi  till lite på uteplatsen o köpte utemöbler , äntligen =) inte haft några riktiga sen vi flytta hit så de var väl på tiden =)

Carro o leo var här i tisdags så blev att grilla lite o barnen lekte.. Vi skulle ut o cykla men vädret var helkonstigt .. när vi tex åt så var de jättefint , vi gick iaf ut en stund efetr så dom fick cykla lite men börja hagla så blev inte så länge... tog en fika innan dom gick hem o efetr de la vi barnen...kvällen blev lugn, kolla DH o BB sen så skulle vi sova men icke för då vakna Noel med magknip.. så ja fick ligga hos honom o han grät till o från till kl var 2.. då gick han på toan o sedan somna han inne hos oss.. sen vakna han till några ggr under natten så blidde inte mkt sömn för min del

Så igår var jag seg hela dagen trr inte aj gjorde nåt vettigt.. tog lite disk o laga mat .. Läste även ut boken jag börjat på så nu har ja inget o läsa igen.. ska låna nästa bok ( del 8 ) av mamma har för mig att hon sa att hon hade den iaf :P

Ne försöka göra nåt vettigt av denna dagen iaf..

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Carro

Men mitt lilla troll då, hur kommer de sig att han hade ont i magen?

2012-04-19 @ 19:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0