Dax igen...

varit lite bloggtorka , inte haft ork eller tid o sätta mig o skriva,.. men ska försöka få ihop lite rader nu då...

Så vad har hänt , Förra veckan så jobbade jag månd - torsd , kom på ett riktgit härligt ställe så d var nice , blev ju lite påskfirande oxå inför påskhelgen...Blev ganska lugna Em/kvällar , carro o leo var här en dag , en dag var vi ute så grabbarna fick cykla lite längre sträckor ..så var dom även här o kolla fukten.. de har iaf gått åt rätt håll o börjat torka så de är skönt , men de var ju inte klart.. men men hade man ju inte väntat sig heller .. kan ju hoppas att de ser bra ut imorgon oxå för antar att dom kmr då igen o tittar.. ( dom skulle iaf komma en gång i v)

På fre var de ju röd dag så då var man ledig o de var såå skönt , var ganska trött efter några dagar jobb + att min rygg & foglossning börjat jäklas med mig .. så de blev mest lungt, städa o packa o så.. på kvällen åkte vi ut till landet....mammas vännina + fam var där oxå så de var fullt hus + 9 hundar :P men de gick bra vi fick ju plats iaf :)

Påskhelgen har varit ganska lugn o skön , åt påskmat på lördan.. sen var vi hos gunilla o gänget på kvällen...

Annars har de varit lungt , varit inne , varit ute , fikat hos farmor , varit hos stefan..

Barnen var även själv ute / hos farmor o lekte med en annan flicka som var där.. de tyckte dom var kul :P

Igår så fyllde ju rickie år oxå så hans mamma , bror , mormor o morfar var här o fikade på kvällen...

Idag har jag varit på sjukan o gjort glukosbelastningstest... så på fastande mage ( inget kul när man är gravid o hungrig ;) haha) sen så fick ja dricka nån äcklig " drink" som bm kalla de.. sockerlösning o vatten ,,, jummie.. fick typ kvälvningar... sen var de o sitta där i 2 timmar ... som tur är följde bästa Carro med som lite sällskap så blev ju inte så långtråkigt som att sitta där själv ...
Sen gjorde dom ett test men de visa bra som tur är =)
Hade även en vanlig koll o de var bra altihop , h*n växer som h*n ska , o mina värden såg oxå bra ut.

Nu blir det koll varannan vecka o även snart dax för ett UL igen. ska ringa o boka tid i veckan så får vi se..

Får se vad som händer i veckan.. inget jobb inbokat än :/ men men får se .. påsklov denna vecka så kan bero på de..

Nu ska jag ta mig lite kvällsmat o sen kolla på desperata hemmafruar of course =)

Bye bYe




Kommentarer
Postat av: Carro

Det va bara trevligt att följa med och skönt att allt såg bra ut...

2012-04-11 @ 11:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0