Tisdag!

trött & seg... känner att en förkylning är på G o har vart ett par dagar men d vill inte riktigt bryta ut...det är lite jobbigt ...

Idag ska ja försöka hämta ut mitt pass som rickie råkat tappa på bussen :S alltså han måste nog vara sveriges slarvigast ! Han tappar jämt bort saker eller glömmer saker...tex hans körkort som han slarvat bort 3 ggr.. eller hans bankkort som är borta nu.. ja har sagt till han  att ja kan köpa en handväska till honom men han vill inte det HAHAHA får se ev skulle brorsan komma in o köra mig dit för ja vet inte riktigt vart de ligger haha.. o inte vilka bussar som går dit el om d är nära el långt haha så då är d ju skönt om man kan ta bilen o leta lite :P

igåkväll så ville inte liam sova.. han var först jättetrött men sen helt plötsligt så blev han jättepigg o kundde inte sova.. så han fick vara uppe med mig o kolla på fam annorlunda hihi så mysigt de är med så stor familj , man blir lite sugen själv men samtidigt 10 barn :O jesus! var får föräldrarna all energi ifrån? Ja tror nog de räcker med 4-5 st iaf..där går nog min gräns vad man skulle orka.. men alla är ju olika.. vissa klarar en vissa tio...
Får väl se hur de blir för våran del om vi skaffar en eller två till.. eller om d får räcka med guldet vi redan har.. :)
Känenr att just nu är utbildning & jobb viktigt..samtidigt som ja gärna vill ha en till...men som sgat får se..

nej nu är det färdigbabblat...

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0