FRÅGOR&SVAR

Frågor & Svar 

Hur går det med träningen? Har det blivit några resultat? Vad tränar du nu?

Lägger inte jättesor vikt på täningen utan tränar d jag känner för det o det brukar bli en stund varje dag. Just nu kör jag hopprep,maggjrej, situps o kissande hunden..brukar även damsa galet o ta promenader :) Crosstrainern kör jag även ibland men tkr den är lite tråkig så bir tyvärr inte så ofta!
Resultat har det blivit dock inte så mkt , mest i muskler..även tappat några cent i midjan & lite på vågen dock inget att hurra för men man ska ju inet kolla på vågen bara efetrsom muskler väger mer än fett!. Är iaf på rätt väg så det känns bra !Hoppas själv att de håller i sig o att aj ska fortsätta.

Är det inte dags för syskon snart? ;)

Denna fråga kom flera ggr :) hihi.

Jag vill jättegärna ha fler barn och har velat det i snart 2 år däremo har sambon inte velat utan tyckt de räckt med två vildar och jag vill gärna ha 1-3 till :) Sambon har börjat bli lite sugen nu MEN vi ska vänta ändå, första hand kommer nämligen min utbildnign nu och sen får vi se hur det blir efter den. Men nöjer mig bra med mina 2 barn oxå såklart.. och sambon måste ju gå med på syskon oxå..men vore mysigt och underbart med fler!


har du någonsin gjort något brottsligt?

Nej inte direkt. Vi snatta godis en gång när man var mindre ..

hur känns de för dig o vara ung mamma?

Känner mig inte som en ung mamma direkt , men det är underbart att vara mamma!


hur ere o ha tvillingar?

Fantastiskt och ganska häftigt, man frågar sig månfa gr hur dom fick plats där inne båda två. kul att se deras likheter/olikheter och häftigt att se hur dom konvencerar sins emmelan på sitt egna språk som ingen fattar haha =) men det är ingen skilland mot o ha syskon i olika ålder.

"rätt ålder" o skaffa barn i?

Finns ingen , det handlar om mognad och vilja . Man ska inte skaffa barn tex när man är 25 för att en regel säger det utan man ska skaffa barn när man känner sig redo och har den där "vilj"känslan.

hur kom ni fram till barnens namn?

Liam var bestämt redan innan jag blev gravid , har allid sagt att får ja en pojke ska han heta liam...rickie hade ingen talan :) Noel vet ja inte riktigt hur vi kom fram till ( men tror ja fick det från dagiset ja jobba på o tyckte d var fint) Först skulle noel heta Isak men d var ju ingen isak , var även inne på leon och noah.

varför stavar du inte ditt namn med z längre?

Ve inte , tror jag växt ifrån det , det var m,ånga år sen ja stava mig själv med z, dock använder ja det fortfarande som nick på internet då d är som en vana och ja ananrs skulle glömma bort :)

Hur klarar ni er ekonomiskt? jobb?

Jag har inget jobb utan jag utbildar mig till butiksbiträde och är klar nu till somaren, ekonomiskt klarar vi oss bra , har så det räcker till de vi behöver men inte mkt till nöje.

 

Hur tror du dit liv ser ut om 3-5 år?
Svår fråga! Förhoppningsvis har jag ett jobb, körkort(?) kanske att det finns en ny familjemedlem eller en på g? Drömmer även om att flytta till hus men det har ja nog inte hunnit inom 5 år. 

Vad är det du bästa du vet att göra?
Självklart kommer mina barn överst på den listan , gillar att göra saker , umgås o bara mysa med mina barn :) Tycker även om att umgås med bekanta, träna , hemma/ute kvällar..

Första tanken du har när du vaknar?
Kan jag inte få sova en stund till? hha :D

 Tack för ala frågor alltid kul att få =) ni får absolut ställa fler frågor som ja svarar på antingen i eran blogg som kommentar eller här på bloggen!
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du på din blogg? :)

2010-02-03 @ 08:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0