Onsdag!

tror ni det blev mkt plugg igår? naae !! Såklart så skulle barnen vägra sova.. liam var helt hysterisk o arg och inget dög , kom fram till sen att han hade ont i magen då d kom ut en massa gaser ihih =) Vilket fall som helst så ville inte det ge med sig =S tyckte väldigt synd om han då.. fanns inget o göra som hjälpte o han var jätteledsen..till slut efetr ca 2,5 h somnade han äntligen..och noel han låg snällt i sin säng men kunde inte somna så bra pga liam.. men men han slocknade iaf innan  nån gång där :P När han somnat fastna ja lite för andra avenyn som redan hade börjat.. när d var slut öppnade jag boken ..skumma igenom boken o så slockna jag =)
Men vilket fall som helst tyckte ja provet gick relativt bra.. svarade på allt utom en fråga .. men om jag svarat rätt återstå att se , G borde ja iaf få vilket ja e sjukt nöjd med på denna tråkiga kurs!

Nu är jag iaf ledig fram tills på måndag po det ska bli grymt skönt .. är sååååå trött så det behövs verkligen =)

Ska hämta barnen på dagis nu skriver mer sen =)

byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0