här igen =)

nu sitter ja här några timmar senare igen.. har precis fått busgrabbarna o sova o jag själv håller poå o städar.. el ja innan ja satt mig här vill säga =) hade ju skapligt fint här förut idag men grabbarna har någon lustig idé att när mamma städar börjar vi riva fram massa saker.. saker dom inte bryr sig om annars ska fram när jag städar..så ja de e bara börja om igen =)

Var nere en sväng vid hageby förut.. o nr ja skulle upp på rullbandet så har d gått sönder ...phjuuu det är tungt att dra ca 30 kg uppför där o i mitten stog det 4 gubbar o höll på med det där..o ja med min brede vagn kom inte förbi..så när dom fick se mig så fråga dom ojjj ska du ha hjälp..nej de går nog bra sa jag men ja kommer inte förbi =) så dom fick flytta på sig o en av dom försökte även hjälpa till men d gick inte så bra för han så han gick upp ist :P
Köpte inte så mkt.. blev sånna dära "kragar" typ polo iaf och mössor till grabbarna och jag själv fick en bh =) Ja o sen blev det bara saker till dagens lunch , kyckling,sallad & tzatsiki  MUUMS länge sen ja åt så god lunch =) men självklart glömde jag vitlöksbrödet...men d gick bra ändå =) i survived !! :D

Grymt sugen på tacos ikävll..sitter ju aldrig fel med tacokväll & idol =) men ska ju ha besök så blir nog inte av :P

Imorgon så har jag o cillus bestämt att vi ska umgååås! hoppas hoppas våra gubbbar går med på det! Ska ta med mig singstar då oxå =) o sen blir det säkert att sjunga med deras karaokesiva oxå :P O så ska Liam & Noel äntligen få träffa lillsnörpa igen ..dom tjata om henne sist nämligen när inte hon var med =) O jag får ju oxå träffa o gulla o mysa med na =) honm har säkert växt en hel del sen sist :P Så nu hoppas vi på att våra sambosar är snälla o glada så d blir av =) Men att få tag i min gubbe är ju omöjligt men tror han skulle sluta framåt kvällen så vi får talas vid då =)

nej gott folk detta duger inte här måste städas innan vilddjuren vaknar =)

Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja tacos är Mums, vi ska äta det ikväll =)

2009-10-16 @ 15:21:35
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0