ett till inlägg?

ja jag bjuder på ett till inlägg idag...lite kortare denna gången :P

hua känner mig inte alls på top just nu.. halsen har börjat krångla oxå.. är jättetorr o så :S blääää blää bläääääääää har inte tid och ork att vara sjuk nu!!

Den 2:e har jag prov igen, i ett svårt ämne , som ja missa en lektion av  idag .. hua kanske blir att ja får vara hemma hela dennna veckan o då misar ja yttligare en sån lektion..o det går bara inte för gången efetr det har vi provet :O

SÅÅÅ nu den som bestämmer och är "gud" över mig GÖR MIG FRISK TONIGHT!  eller helst nu..

har iaf försökt att plugga lite idag men d har inte gått så bra ..hmm..

Iaf ..idag tog de en stund att söva barnen o när ja kände att yes nu somnar dom jooo då kmr sambon hem som självklart inte hade med sig sin nyckel imorse.. så han ringer på mob o barnen vaknar till o säger ..mamma jinger , jinger.. var bara ge sig upp o svara o öppna dörren...

men dom somna ju sen iaf =)

Nu är ja så trött o hängig att det blir sängen för min del ..hoppas på att kunna somna.. har ställt klockan i hopp om att klara av o gå upp imorn ..

ne hua orkar inte uppdatera mera...

skriver imorn , lovar nästan =)

tack för kommentarerna föresten , ni ser ja blev mer motiverad att använda t.o.m d sista krafterna till ett inlägg :D inget vidare intressant inlägg men whatever...

Kommentarer
Postat av: lussan

abrakadabra simsallabim o sofia e frisk igen :P :D

2009-10-27 @ 22:14:44
URL: http://pieps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0