Måndag,.

usch känner mig orklöös, känner mig inte precis som någon bra mamma då heller :S
Men som tur är så är Rickie hemma idag , blir kanske att dom åker till polen imrogon ist...eller en annan dag,.
Hoppas dom åker nästa vecka!

Idag ska Liam & Noel åka o vaccinera sig , hoppas bara dom slipper ifrån febern, för de kmr bli mkt jobbigt o vra sjuk själv o sen ha två sjuka barn...men men..ska bli skönt att vaccinera dom iaf!!  Jag har inte tänkt att vaccinera mig och rickie vet ja inte hur han gör..men barnen är ju iaf viktiga =)

annars händer de nada , ja ligger just nu i sängen o ska väl vila mig lite , barnen o rickie är där ute...vet inte riktigt vad dom gör :P Dom ska väl åka om någon timme..

ne ja ska försöka göra mer längre inlägg när orken finns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0