Tog mig i kragen!

Efter förra inlägget skrev jag att jag skulle vila.. men icke! jag klarade inte av o se disken / tvätten o allt ...

Panodilen hade börjat vrka o kroppen funka relativt bra så ja tog tag i diskberget..plocka i en maskin o handdiska resten så nu är d tomt där men ikväll är de fullt igen *usck*  slängde i en maskin som ja nu ska hänga .. har bärt ut massa kartonger o sånt som ska till soprummet o ställt på uteplatsen ( ett steg närmare soprummet ahha) förhoppningsvis ska vi slänga d ikvälll när vi lagt barnen o om vi har ork vill säga..så nu är jag helt SLUT men på mkt bättre humör efetrsom d ser lite mer skaplihgt ut här hemma..

Nu ska jag bara lata o kolla på tv o ta d chill i ung en timme till sen är det dags o hämta mina älskade barn! hoppas dom har sovit en timme idag så dom kan vara på hyffsat humör :)

byyye


Kommentarer
Postat av: jasmine

duktig du är:)



var i norrköping bor du egentligen?

2009-03-24 @ 14:47:15
URL: http://peeweejasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0