Måndag 2 mars 09

hej hopp... ligger just nu i sängen o kollar på tv... jätteslö hehe :P

satt kl på 07 imorse men kom upp riunt 07,30 fixa iordning oss och sen begav oss bort till dagis :)

Avdelnigen barnen ska börja på är alldeles ny så allt är jättefrächt o nytt! det var jätefint o personalen verkar jättebra! dock var dom bara 2 st dag men tror vi får träffa den 3:e imorn..hittils har dom hunnit skola in 7 barn och ny i 2 v är i sex 6 barn till som ska skolas in.. o sen i april är hela gruppen klar..som kmr bestå av 16 busungar :) hihih..

det var ett till tvillingpar som började idag , pojkar det oxå.. så det var lite kul :) och 3 st liam har dom nu så det lär ju bli kul när dom ska ropa på en liam o d kmr 3 ;) än så länge är det bara pojkar o en flicka på avd hehe :P men hon gick o pussa på alla & trivdes bra bland grabbarna  :) lyllos o ha så många killar för sig själv ju då har man ju lite valmöjligeter ihih

ska skriva lite kort om lördan oxå.. :) var iaf jättetrevligt! inne i vvik var d välinte så kul.. var typ inga folk ute alls så vi åpkte hem till fia ist o hade det trevligt o kul :) kom i säng rätt sent.. kanske runt 4,30 somna jag nog .. men åkte hem lite efter 3 så jag vet inte riktigt vart tiden tog vägen.. jag typ åt lite när jag kom hem o prata lite me gubben...o sen vakna grabbarna runt 8 så då var man rätt trött men d funka bra :) var rätt slö hela söndagen iaf men orka hålla mig vaken hela dagen :)

Nu har jag ett helt hem som väntar på mig för att bli rent.. har tagit disken o fixat m tätten iaf sen jag kom hem från inskolningen men nu är d o fixa städningen o sen en tvätt till ...o så ska ja hinna fixa käk innan grabbarna grus vaknar...så jag kanske borde resa mig ur sängen även om d vore skönt me en tupplur.. får se om jag lägger mig en kvart  , hemmet kan ju vänta ett tag lixom.. sånt kan man ju hållas med när barnen är vakna.. men ligga o slöa går ju inte för sig då hehe...

skrier mer ikäll el en annan dag :)

byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0