090316

Nu sitter man här igen =)

promenaden idag var helt underbar.. solen lös o det kändes varmt i luften.. ja vet att d inte var så varmt men det är ju ändå varmare än innan o den känslan var bra :) men när vi gått ett tag vart d mulet o inte alls skönt längre :/ så efetr 1 h promenix gick ja hem .. liam o ja var ute på uteplatsen ett tag o noel sov i vagnen.. sen gick vi in och åt o strax därefetr vakna noel...gav han lite käk.. o efetr det var vi i grabbarnas rum o lekte ett tag.. sen gick jag o satt upp saker i hallen o barnen forsatte o leka på sitt rum... satt även upp klähyllan i lillhallen..den som vi tidigare haft i stora hallen..men där har ja planer på o ha ett litet bord nu.. o lite dekoration o så... hihi får se vad d blir =)

När R kom hem åkte vi o köpte stövlar åt grabbarna som dom ska ha på dagis =) Efter det åkte vi o köpte thaimat.. orkade inte laga mat o så hade vi inte tagit fram någe.. åt mig som vanligt ÖVERmätt när ja äter sån där mat.. inget nyttigt alls o äta mer än vad man igetnligen orkar... men d är ju sååååå gott! :S suuuck...

Kvällen har jag kollat på fam annorlunda som varje måndag... sen tog ja ett vaaarmt skönt bad med ansiktsmask ..masa sköööönt!

Nu kollar vi på ballar av stål.. någe som hade premiär idag ...har inte fått någon uppfattning än om det är bra el inte hehe...

Borde sova så jag orkar med morgondagen...ska lämna barnen vid 09 o sen ta en långpromenad..om det inte regnar vill säga ( som det för övrigt gör nu :(:( )  efter det ska jag hem och städa lite här hemma.. ser ut som f*n .. usch! o så skulle sotaren komma någon gång under dagen .. hm sotare vi har d ingen panna el öppen spis.. men d stog d i pappret :S men dom skulle typ sota ur ventlierna..o så är d säkert någe med luftvärmepumpen..id kl 14 ska jag hämta barnen igen o då blir d bus/mys/lek för hela slanten..När R kmr hem har vi inga planer om vad vi hittar på...

nu ska jag krypa ner i sängen o kolla tv...

byye byeee


Kommentarer
Postat av: Tessa

Aww vad skönt det lät med ett bad. Jag saknar ett badkar :/

2009-03-17 @ 23:41:19
URL: http://mariaajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0