Måndag.

Vad foort veckorna går..redan måndag igen..

På lördan sen kom min bror , kusin & kusinbarnet.. vi åt donkenmat, kolla på tvn o snacka =) hade tänkt att vi skulle spela kort oxå men i vårt hushåll finns en kortlek o ett kort saknades... typiskt! Dom åkte hem runt 23,30 tror ja.. o då gick ja o la mig direkt ..
Söndan bestämde jag mig för att åka ut till mor o far igen...brodern skulle byta rem på bilen o då fick grabbarna sitta o leka i bilen under tiden.. som dom älskar att göra =) Lite senare på kvällen gick vi över till Gunilla & uffe för att umgås me cilla o robban som var där...fick provso så många veckor går inte ens o välja =/maka en cider som cilla köpt hem från tyskland.. någn med päronsmak ..minns inte namnet..men men den funkade iaf... den var inte jättegod ..men hade nog vart godare med is i som d stod på att man skulle ha hehe.. sen spelande vi lite kort...efter ett tag gick vi hem.. ja la barnen o sen somna ja inte så långt efetr,..

idag har vi vart i sörping o handlat lite, vart ute i solen & nu ska grabbarna sova..får se om dom gör de...dom har ju typ slutat sova middag..lite jobbigt efetrsom dom blir så gnälliga...men bra på ett sätt för dpå somnar dom nästan direkt när man lägger dom på kvällen...
Får se vad man hittar på mer idag. blir no rätt lungt..ikväll skulle vi ev grilla =)

Får se vilken dag mannen kommer hem oxå.. antagligen skulle dom komma en dag tidigare.. hoppas :D

På fredag åker vi iväg på semester ... såå skööönt!!

Nu ska ja sätta mig o försöka fatta mig på hur ja ska fylla i i csn ansökan.. :S försökte igår men d e krångligt :S vet inte vad d e för "slags" utbform..inte hur många veckor man går i taget.. vet bara att det är 45 veckor allt som allt...hm kanske får höra av mig till skolan o f¨lite hjälp..:S

ha en fortsatt bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0