Bloggtorka... igen...

Jahopp då har yttligare en vecka o lite till gått sen ja skrev..ska försöka minna tillbaka hiihh...

inte helgen som var utan den innan börjar jag med, Fredan var nog lugn om ja minns rätt? rickie kom ju hem på kvällen så då brukar vi mestadels ta d lungt, lördagen åkte jag & Noel till cilla o Rickie o Liam åkte till gunnebo tillsammans m robban där dom besökte tommy. Senare på kvällen åkte vi o besökte Bamse & fia o träffa deras lilla bebis :) jätteliten ju :) o jättesöt självklart!  man glömmer väldigt fort hur små dom en gång i tiden var ja kan inte ens tänka mig att mina var så småå hiihh :) När vi kom hem på kvällen kom brilla o ante ner , vi tog en öl o spela kort hm vet i fasen va kortspelet heter? trumf kanske? ajja ja lärde mig från början iaf  o ja klara mig galant , förlora aldrig men vann några ggr hiih =)  ja o på söndan kommer ja iaf inte ihåg va vi gjorde? men vi var säkert hos gösta o gb eller träffa ngn vän ihih.. helgerna brukar vi ju nästan alltid ha fullt upp :P Under veckan var ja hemma på måndan o tisd o tog d lungt.. o på tisd kväll åkte ja upp till mor o far efetr lite tjat från gubben ahha :D Där uppe blev d mestadels lungt, var inne i stan o shoppa en dag me morsan o så var vi hos farmor en dag ananrs gjorde vi inge spec. I fredags kom vi hem rätt sent, hade hänt en olycka på vägen så rickie fick ta en omväg hem från jobbet, men iaf så kom robban o cilla hit vi kolla tvn o snacka dom åkte hem vid 23 snåret o då gick vi o la oss..På lördan gick vi upp o åt frukost o fixa oss, sen kom carro över en sväng o skulle lämna tillbaka modemet. Blev visst att vi prata bort en timme där ung.. kändes inte som d va så lång tid hiih.. Rickie åkte å tvätta bilen . När han kom hem stod vi o snacka me carro lite. Sen åkte vi in o handla i gamleby efetrsom coop här i ed är så värdelöst att dom inet hade d vi skulle ha.. dåligt urval satan :P Vi skulle iaf ha äggnudlar, en krydda från santa maria + kycklingfilé .. o d blev som vanligt gott :) ja o på kvällen runt 21 kom johnny o sanne hit o fikade när dom åkte hem runt 23 gick vi o la oss. På sönd var d ju fars dag så ja fixa frukost åt Rickie o så fick han en påse godis hih sen va d inte mer m d... ihih o han nöjde sig bra m d...Under dagen packade vi lite inför flytten o på kvällen blev vi bjudna på mat hos svärfar, Tacos ,MUMS =)  efetr det så kom svärmor hit o vi shabbla lite om helgen. Idag har jag packat yttligare lite till , börjat ta ner tavlor/ prynadssaker o även hälften av barnens leksaker har ja packat. Resten av dagen har bestått av bus/mys + att barnen sov middag i lite över 2 h .. så då hann ja med massa bra saker som o fixa inne på toan , laga mat i lugn o ro, kolla lite tv o lite data osv ihih..började även skriva lite på detta inlägg o fortsätter nu när barnen leker tillsammans. ska väll ta o gå o busa lite med dom nu innan dom ska sova hiihih...annars i veckan blir det att ev vara me fia o barnen ngn dag.. förhoppningsvis imorn o blire så så skulle ja o carro ses på onsdan o sen på ons kväll eller torsdag åker jag upp till mor o far, mamma fyller ju på fre så blir att fira henne + att vi ska se om sofie o johan vill ha besök ngn dag :)  kanske tors eller lörd..hoppas går ju vi har ju inte fått sett lillsnörpan än :P eller rickie har men inte jag =/  ja så blir d ev lite packning + att jag behöver tvättstugan.. om ja inte tar me tvätten till mamma som vanligt haha...så veckan blir nog rolig o bra iaf skulle ja tro :) ne nus ka ja gå o busa med mina barn.. får se om d går fort o slänga in en bild isf lägger ja in en på älsklingarna (L)

Bye bye!!
lekparken I lekparken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0