Söndag

Måste ju skriva lite kort om fre kväll iaf efetrsom ja inte bloggade då :)
Dagen började med att vi klev upp o fixade oss o packa in i bilen..åkte ut till fia & barnen och även bamse kom hem några minuter efter vi kom..satt o snackade lite o barnen lekte o badade. Gubbarna åkte o handlade o ja o fia var hemma med barnen. Efter ett tag blev d så himla varmt att sitta ute s vi var tvugna att gå in , kollade lite på tv o så..Sen lite senare på em så gick vi ut igen , tände grillen , barnen badade o cyklade & bråkade :) ja precis som d brukar avra ihihi..
Blev grillad kyckling , fläskfilé med pommes o sås.. mycket gott var det ! Sen blev d mer prat o barnen lekte runt halv 8 ung besluta vi oss för att gå o lägga barnen o det gick väääldigt bra vilket ja aldrig trodde för dom har aldrig somnat där fort förut men d var skönt att dom kom till ro snabbt iaf..när alla fyra var nattade gick vi ut o satte oss..drack lite öl & snackade om allt o inget :P en hel del skratt bjöd kvällen även på, på kvälle fick vi oss alla ett skratt kommer inte berätta om vad men kul var det hah :D
Barnen sov bra hela natten noel vaknade till runt 6-7 (?) men somnade om mellan mig o gubben så sov vi till 8-9 tror jag.. så efetrsom vi la oss rätt skapligt på kvällen fick man en del sömn men d värsta var att d fanns typ en miljon flugor som störde nattsömnen en aning ...spec på morgonkvisten..
Iaf på lördagen så tog vi de mest lungt.. åt frukost ute i den sköna solen . sen när värmen tog för hårt gick vi in en stund . barnen fick se på film & äta popcorn :) men d varade inte så länge med deras spring i benen ihih :) Åkte hem rätt skapligt efetrsom vi skulle o lämna sängarna till mor o far o så o sen var d tänkt att vi skulle åka hem men stannade även över natt där.. var uppe hos min farmor för stockholmarna var där &dom ville så gärna träffa oss..

Idag har vi inte gjort så mkt än. morgonsysslor o lite lek nu ska vi bege oss ut skulle jag tro innan vi drar oss hemmåt..

måste tvätta en massa idag nämligen..

O kan ni tänka er redan imorgon börjar jag skolan, ska bli grymt spännande o jag hoppas verkligen att de ska vaar en bra skola , bra klass & att inte min skoltrötta sida ska komma fram igen. men just nu känner ja mig väldigt pepp så ja verklien hoppas att d ska hålla! men mkt beror ju på hur lärarna o klassen är oxå , trivs man med dom så ska d nog gå hur bra som helst :)

ne nu ska ja ta med mig barnen o njuta av min sista lediga dag innan mitt stressiga liv börjar :P

byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0