Glad Påsk!

ja just min påsk blev de ju inte så mycket med. Då sjukheten vill sitta i.
Men rickie å barnen åkte ut till min mor o far iaf..så då passa ja på att ha vilodag hemma... alltid lika tråkigt o vara själv men har iaf sovit mkt o städat av en del , tagit ett lååångt bad med inpackning i både hår o ansikte...
 
Men idag på em tjata iaf rickie att dom sakna mig så blev att åka ut hit,,,tagit de mest lungt. grabbarna har varit hos min kusin i stort sätt hela dagen...
 
ja o snart är vi inne i april , tyckte inte de var länge sen de blev mars?
 
hoppas på att man får lite mer energi tillbaka o att värken släpper både här o där så man kan ställa sig o baka lite... Rickie fyller ju år så är väl bra om man har lite fika o bju på hehe..
 
skulle igentligen bara in o hälsa alla GLAD PÅSK , hoppas att ni haft det bra?
 
nu blir det sängen för min del.. skööönt
 
pusskram

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att du är på bättringsvägen iaf.
Vilket datum är det R fyller? Påsken har varit bra, va ute hos far :)

2013-03-31 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0