Måndag

Bläää feel off today...
Illamående o trött ...
Har iaf lämnat grabbarna på dagis så blir bara lugnt !
Tanken var att gå en runda på stan i bara titta men får hoppa de ...
Så irriterad jag blir på att när jag ska skriva och förkortar jag med ett o men de blir alltid ett i först o många ggr glömmer jag ändra så ni vet varför de låter konstigt ibland haha
Har iaf märkt att man kan kommentera mina mobilinlägg nu sen ja bytte tel så de är bra :)
Skrev ju igår att ja hoppades på fint väder men enligt vädret ska de regna i veckan :/ buuuh
Men men nu ska ja vila mig så jag kanske känner mig bättre till killarna ska hämtas , hoppas jag känner för i ta disk i hänga tvätten innan oxå men de märks...
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0