Hej igen ..

Barnen sover o jag känner mig himla rastlös så får bli ett inlägg igen haha, har inget vettigt i skriva men ändå :)

Skulle ju vila förut så tänkte att ja sätter igång tvn men somna rätt fort i fotöljen , vakna 2 timmar senare men kan inte påstå att jag kände mig utvilad för de :S
Blev iaf att ta disk i tvätt i sen hämta grabbsen , blev mellis o efter de var vi ute lite i sen inne , tog oss ett bad oxå innan de var dax att lägga dom


Satt o kolla Sofias änglar nyss såg bara slutet men hann iaf bli tårar fy så hemskt de måste vara att förlora sitt barn :(
När man har egna barn kan man tänka sig situationen men man kan nog inte riktigt förstå förens de har hänt iaf

Nu ska jag göra mig en kopp the o bara vara en stund innan ha kryper ner hos Liam
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

Detta är bara ett litet tips för dig & andra bloggare..:D



Kolla in denna sidan - Campadre!

Du kan få gratis erbjudande upp till 75% :) Du kan hitta urläckra saker på sidan. :)

Du kan bara klicka på länken för att komma till sidan -



http://campadre.se/tipsa/833729

2012-05-29 @ 15:18:37
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0