Ingelsta

Idag blev de en tripp till ingelsta me Carro...
Blev jula , lager 157 , babyproffsen o sen luncha vi på ingelsta shopping...

Hämtade ut babyboxen på babyproffsen och köpte en vagnmobil.. hittade massor jag ville ha =) Kollade även efter bälten till våran bilbarnstol (steg2) efetrsom dom är borta o de verkar som man kan beställa i reservdel iaf.. blir ju MKT billigare än o köpa en ny stol iaf... men de får bli senare den stolen använder man ju inte förens barnet väger 10 el 12 kilo tror ja de var på våran iaf.. så de får man väl hoppas att h*n inte väger när h*n tittar ut hahahaha :D

När vi kom hem så gjorde vi inet så mkt.. kolalde igenom boxen såklart ;P

Efter två så kom barnen hem o Noel var lika tjurig som när vi lämna honom på dagis imorse...han har verkligen ett ljuvligt humör mitt lilla hjärta , tur att jag tycker så mkt om han ändå:)

Rickie , johanna o barnen gick till lekplatsen o jag stanna hemma o vila huvudet.. tråkig huvudvärk som legat i hela dagen men som inte bröt ut ordntligt förens nu mot kvällen...

Efter ett tag kom dom tillbaka o då höll ja på emd maten , blev enkelt , fläskpannkaka idag :P Så blev o snacka lite me hanna men när maten var klar så åkte hon hem...

Nu är barnen ute o styr men blir att dom får komma in snart så allt styr inför sängen kan börja :)

slänger in en bild på vråålåket oxå , tror inte jag visat er vart lille pyret sen ska få ta sina promenader :) ♥



Slänger in en bild på mina gullungar oxå , som vanligt ska de larvas när mans ka vara med på bild  haha de är iaf för ett ta sen när dom testa sina nya vårkläder



Byye Byyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0