Tisdag

hej hopp...
Igår så hade jag besök på fm av min kusin o hennes son, blev lite fika o så hämta hon lite kläder , skönt har blivit av med en del kläder nu :)
Ska tvätta upp o försöka bli av med resten i veckan nu :)
Sen när allt är borta blir det storstädning i förrådet , inte direkt kommit åt att damma osv så de bejövs nog :P
 
på em kom även mamma in , Liam o Noel ska vara där i några dagar nu på sommarlovet , vilket dom sett fram emot mkt så de har varit evigt tjat sen dom fick veta de haha :P får se när dom vill komma hem igen, SAKNAR dom väldigt mkt! Det sköna är ju att ,an kan sova lite på dagen nu när Nova styr på nätterna ...
Första delen av natten var hellugn hon åt o somna om  .. tänkte att de var typiskt att hon skötte sig nu när ja verkligen kan vila på dagen men så skulle ja inte tänkt för hon vaknade då vid 4 med magknip o ville/kunde icke sova... Vid 7-8 tiden somna vi iaf om :P
 
Idag har vi inte gjort något , bara myst o varit . .. ska laga mig lite middag snart men fy bubblan vad tråkigt de är att laga mat åt sig själv?? o vad ska man laga.. nää blää vad trist de känns"!
 
Får se vad som händer resten av veckan ... rickie skulle bara jobba till imorgon så är han ledig tors-sönd sen , skönt!
Torsdag ska vi till bvc men annars inga planer alls...hoppas på lite fint väder ...
 
Nu ska Nova matas o när/om hon somnar om sen så blir de väl o fixa till nåt till mig,...
 
Ha de bra !
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att du kan vila på dagarna nu med men förstår att du saknar grabbarna... Finns en här som saknar dem med,både igår och idag när jag hämtat på dagis har han sagt: ska vi gå hem till Liam o Noel idag... ;)
Puss

2012-07-10 @ 18:03:46
URL: http://blogg.mama.nu/carro87

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0