Onsdag..

Passar poå att blogga lite medans jag väntar på min mat... Dom andra har ätit korvstroganoff o macarner idag o de äter ju inte jag så blir en sallad med kyckling för min del...bara kycklingen ja väntar på nu ... hungrig som en varg är jag så ska bli väldans gott me mat sen...

Helgen sprang iväg.. på fredan var vi bara hemma o tog de lungt om jag minns rätt? la oss skapligt..

På lördagen åkte Liam o Noel till sin morfar  och jag o rickie fick en egendag i linköping.. först var vi runt lite i norrk o titta på lite vagnar...tiden bara sparng iväg o plötsligt var de kväll..tänkte när vi satt påväg till link att de var lörd o dom aknske stänger tidigare.. kolla upp de från mob o biltema stängde redan 17 så vi fick lite bråttom...
Rickie slängde av mig på IKEA sen åkte han till biltema.. han köpte delar till bilen och jag hitta lite till grabbarnas rum.. blev bla sänglampor + skrvbordslampor, backar , askar till kritor o papper...hm minns inte vad jag köpte mer?

Till slut vid 17,30 kom vi därifrån iaf.. Pappa hade bett oss handla mat på vägen hem så han bjöd på kinamat.. SÅ GOTT! Annars hände inget mer direkt.. var helt slut när vi kom fram så blev att äta , glo på tv o sen lägga sig..

På sändan fixa rickie med bilen och jag o barnen tog de lungt , kollade på rasmus på lufffen o nils karlsson pysslig som gick på tvn , barnen gilla dom filmerna så ska nog köpa dom så småningom :) Efter det så gick vi ut. tog en promenad ner till garaget o kolla hur de gick för gubben... sen var vi ute ..gick förbi farmor men hon var inte hemma så gick "hem" ... Lite senare när farmor kom hem gick vi dit och fika.. sedan hem o åt middag innan vi for hem.. barnen somnade i bilen så bar över dom.. sen blev de en lugn kväll vid tvn...

Veckan har det varit dagis för barnen och möte för mig..carro o leo har även varit här en stund...Även fixat i liams rum ( har fått ett skrivbord+ stol så gjort om lite )

Får se vad som händer restan av veckan och helgen...inga planer alls...men har ju börjat o rensa o fixa i förrådet så ska försöka göra klart där... ska försöka få tag på ett skrivbord till Noel oxå o sedan nya sängar åt grabbarna ...

Ne nu blire mat! Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0