Ny design..

Kände för lite nytt i bloggen så blev ny header o ny bakgrund :) kom på bakgrunden efter jag gjort klart headern så därav att dom inte passar så bra ihop kanske haha , men jag orkade inte gör om headern nu efter heller.. så får vara som de är o de funkar ju de med =)

Legat sjuk några dagar ..men  känner mig bättre nu iaf.. lite småhängig , framför allt trött hela tiden men de beror nog på graviditeten skulle jag tro..

Ikväll blir de lungt på hemmaplanen .. ätit kotletter i sambal oelek o ris , sallad.. så nu duschar Pappa K o barnen badar...tror bestämt att vi ska mysa ihop oss framför en film när dom är klara...

Annars väntar jag på mitt papper från polisen så man kan skicka in de o börja lägga upp schema för jobb.. vill börja så fort som möjligt medan man kan jobba.. vet ju aldrig hur länge man orkar o så sedan .. beror ju lite på hur man mår .. ibland kan man ju jobba tills man kan ha o ibland får man problem tidigt.. jag hoppas af att jag ska klara de länge . Hoppas jag inte får tillbaka havandeskapsförgiftningen ( även om risken är större när man haft de tidigare :/ ) men som sagt man kan aldrig veta därför vore de bra o kunna börja snarast! Till juni vore lagom att jobba . till mitten , slutet där.. då blir de ju iaf några månader o då borde man väl få jobba några ggr iaf..

Imorgon ska vi först till min kusin o umgås lite så de ska bli trevligt .. på kvällen bir det at åka till svärmor på mat o kortspel tror jag de skulle bli :)

de får vara allt för ikväll .. ska försöka upptadera lite oftare =)

Puss Kram

Kommentarer
Postat av: Monia



Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

2012-01-29 @ 21:28:05
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Det får vi hoppas att du inte får denna graviditet med... Hoppas ni haft en bra helg!

2012-01-31 @ 17:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0