Nu har vardagen börjat igen...

Ja så var vardagen igång , barnen började dagiset idag igen.. dom tyckte de skulle bli jättekul.. så blev en snabb puss o kram sen sprang dom in o lekte direkt :)

helgen har varit lugn.. mellan tors o fred hade vi besök av svärmor & johan..

Bjöd på mat. testade ett nytt recept med fläskfilé .. blev jättegott =) Gick hem hos alla =) sen blev de lite tårta efetrsom johan skulle fylla på söndan =)

Barnen var uppe lite längre och blev väääldigt arga när dom väl skulle sova.. så tog sin tid o få dom i säng , men när dom väl kom till sängen somna dom ganska fort =)

Blev att spela kort resten av kvällen.. först spela vi plump .. gick skit till en början men sen kom ja ifatt o kom på en andraplats iaf :P

Efter det blev de fyrmanswhist  .. och jag fatta inte alls hur man skulle göra el räkna el nåt men ändå så vann jag o johan =) haha ...kom i säng vid 1-2 nån gång o då var ja verkligen trött :P jag som brukar vara trött vid 21 annars haha :P

Fredagen var hellugn.. sambon sov hela dagen fram till kl 19.. bakis så han får skylla sig själv :D


Lördagen så blev ja ensam hemma , rickie o barnen åkte till landet o jag vara hemma o tog de bananas.. plocka o styrde lite o bara vila... var jätteskönt :P På kvällen blev de bio med carro. Trevligt sällskap o bra film så blev en härligt avslut på lördan =) När jag kom hem blev de raka vägen o sova.. var jättetrött ...

Söndagen så var vi bjudna på middag hos M&M ..så vi tog spånkan dit.. barnen tycker de är himla kul att åka den :P Blev kvar hela dagen.. kom hem vid 20 och då var de bara lägga barnen.. vi la oss oxå i sängen o kolla tvn innan man slockna ...


Igår så kom carro o leo hit efetr 12 ... så de var full fart på grabbarna.. svärmor kom över en stund o fika oxå... sn blev det middag och sen körde rickie hem carro o leo .. när han kom tillbaka la vi barnen o kvällen blev lugn...


Om en timme ska jag hämta hem killarna...blir hem o äöta mellis sen får vi se om vi ger oss ut i den lilla snön som ligger på backen =)

Hoppas ni fr en bra vecka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0