No plans...

Nope inga planer för helgen alls.. men känner absolut för att hitta på något?

Ikväll blir det nog lungt iaf , sambon är nog trött efter jobbveckan o lite sent att hitta på något efter.. kanske äta gott och hyra en film o bara slappa?

Imorgon får vi se som sagt.. kanske blir att man åker iväg någonstans? eller kanske en tripp till busfabriken? de är ju iaf något vi planerat att vi ska göra inom den närmsta tiden.. men barnen är lite snoriga så kanske bättre när dom är helt 100 så dom orkar busa för fullt :)

Idag har de iaf varit hellungt här hemma.. barnen åt frukost o kolla på svt b och jag låg kvar i sängen o kolla tvn o bara hade slapparkläderna på :) sånna mornar är spec skönt nu för tiden =)
sen har vi haft lite legobygge, gjort pannkisar tillsammans o nu satt jag mig här en stund o ska kolla omd et kommit ut något skrivbord till Noel , svårt de är när man är ute efter en viss sort..barnen leker på sitt rum ..ska väll gå ut en stund snart .. får se om de bara blir promenad el om vi går till en lekplats.. lite sugen på att gå o kolla på den "nya" som jag har hört talas om men inte riktigt vet vart den ligger... vet på ett ungefär..kanske en bra plan för imorgon? :)

nehe .. starta en tvätt o vika den torra ska ja passa på med nu iaf innan vi gör något..

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0