Februari

Då var vi inne i feb =)

Idag har vi varit på rutin-ul :) Var en väääldigt livlig krabat där inne så tog sin lilla tid haha :D När hon väl tyckte att h*n låg bra så ändra h*n sig hihi .. h'n kanske bara inte gillar att bli fotograferad? ;)
Pga förra grav ( mitt blodtryck) så kommer de bli ett tillväxt-ul till i vecka 32 sen..

annars händer inte så mkt.. i helgen blir det nog att måla i köket..ska börja spackla o så nu idag...

Har bestämt mig för att måla spjälsägen svart oxå och är så himla sugen på att göra de NUU ..men känns lite onödigt o plocka fram den från förrdet nu för att sedan ställa in den igen.. för känns onödigt att ställa fram den redan...först tänkte ja att den kan ligga under sängen efetr den torkat men där har vi ju köpt sänglådor så de funkar inte heller.. jag får helt enkelt hålla mig några veckor till :D  barnens skrivbord o lite annat ska ju målas oxå men de får bli när de blir 8 + ute så vi kan använda färgsprutan Rickie köpt...

Nu blir det att fixa till lite mat o starta med köket...

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0