tisdag..

fy bubblan ... segdag.,..
Denna dag återkommer alltid varje månad till mig , jag äör verkligen trött trött trött hela dagen o huvudet är så segt o humöret suger o allt känns bara såå piss... tur det oftast bara är just en dag. 
 
ja som sagt inte hänt så mkt idag , tack o lov har rickie varit ledig, väldigt passande . så han har stora delar av dagen roat nova iaf :) o hämtat grabbarna från dagis,. lagat mat o tagit tvätten. han kan om han vill ;)
 
just nu sitter jag o väntar på att morden i sandhamn ska börja o till de har vi beställt oss en kvällspizza kände jag att ja behövde haha... sååå nyttigt,, not. men ska smaka sååååååååååååå gott o spec efter en sån här dag :D
 
alla barnen ligger till sängs nu iaf , bara lillan som somnat helt hoppas grabbarna somnar till snart..
 
imorgon ska rickie jobba . förhoppnignsvis sista dagen innan ledighet ;)
jag måste se över hemmet , tvätta massa mer tvätt då berget har växt , förstår inte hur de kan gå så fort?
Men största delen ska ja nog ge mina barn iaf, grabbarna är ju på dagis , får kompensera dom lite för att jag varit typ halvdöd idag.
mina tre skatter här i livet <3<3<3
 
ne nu får de duga för idag...
 
hoppas ni haft en bättre dag än mig :)
 
lot of hugs // iia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0