hahah

Torsdag ... de är torsdag idag .. inte onsdag :D
( förra inläggets rubrik) !! haha

Varit en bra dag , på fm målade jag ala saker en sista gång. så nu är de klart =) ska bara torka sen så =)
Mitt hjärta Carro & leo kom hit en stund =)
Först smet jag iväg o handlade .. sen lagade vi mat ...flygande jakob.. jummie =) sen var de en fight ett tag.. barnen blir så himla uppspelta när man får besök.. spelar ingen roll om de är till bara rickie o mig eller till alla... så de blev världens liv på deras rum.. bara kastar o vänder upp o ner på allt.. fast dom vet att dom inte får...Lite tråkigt att dom blir så pass uppspelta varje gång de kommer någon... så idag fick dom faktiskt städa mitt i allt "lekande" ( riva ut allt lek)
Sen satt vi oss o pussla iaf för o varva ner lite :)

Jag läste brev som carro tagit med sig.. som jag skickat när jag var yngre.. var en del från st anna o en del från berga.. HAHHAA säger jag bara .. så man höll på :P o man var ju typ kär i var o varannan kille haha :) Var iaf riktigt kul att läsa =)

Nu blir det att koppla av , läsa bok.. dricka thé o bara vara :):)

Bye byee

Kommentarer
Postat av: Carro

Jo tack du, fight på 3 grabbar... Puh ;)

Hehe, ja du snuttan. Man va kär i rätt många i den ålder. Kunde inte sluta skratta/le när jag läste breven. Så underbara minnen ändå ;)

2011-09-05 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0