6 september 2011

Idag lämnade jag barnen en timme tdigare än vanligt efetrsom jag hade möte kl 9...

Kom ner lite tidigare så gick till Ica o köpte en loka...

sed gick ja upp o vänta..

När kl hade kommit hade ingen kommit.. så var tvungen o dubbelkolla om jag hade kolalt rätt o de hade ja ju..kursledaren kom kanske 5 över.. o ingen annan hade dykt upp.. men vi satt o vänta till typ 20 över iaf o sedan sa han att ja kunde gå efetrsom man inte kunde ha kursen med bara en.. hmm kändes lite onödigt efetrsom man bokat om dagis o allt.. men men..

Åkte till Hc o tog en fika o kolla igenom Liukatalogen.. sen tog ja en sväng i butikerna ..handlade mat o sen gick jag hem..

Blev att sätta sig framför datorn en snabbis innan de var dax att hämta barnen...

Idag hade dom haft lite "fest" på tårta o saft o firat Liam o Noels 4 årsdag =) dom får ju göra det efetr efetrsom dom fyller på sommaren..=)

Vi gick till lekplatsen en stund efetr dagis.. hade även med mig frukt som vi åt där =)

sen hem igen .. leka lite .. äta lite mellis o sen ville grabbarna kolla film efetrsom dom var lite trötta...så dom valde en vhsfilm o självklar hade den gått sönder..försökte laga den men kan inte hitta felet..får väll se om man kan få igång den efetsom dom gillar sina vhs filmer bättre än dvd filmer hehe.. annars får vi köpa lite nya dvdfilmer hehe :P

Idag gjorde vi pizza tillsammans till middag vilket barnen uppskattade =) dom älskar o hjälpa till i köket =)

Blev att plocka av lite efetr maten o efetr det blev det legobygge me killarna i noels rum ♥
Vi byggde bilar och garage till bilarna =)

Sen blev det att fixa grabbarna för sängen och läsa saga..kråke som vanligt :) Imorgon ska ja o hämta lite nya kråkeböcker som jag köpt begagnat =) 6 nya böcker vilket kmr glädja barnen massor :) Har även gått med i bokklubben för o samla på resten av dom =)

Nu kollar jag tv, sen ska ja läsa lite innan jag kryper ner..

Hoppas ni haft en bra dag o en fortsatt bar kväll =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0