Virrpanna..

Jo hm de kan man säga att jag är .. oftast =)

Har ju sökt en utb men har glömt att skicka in mina betyg :S hm nån som vet om man fortf kan göra de? el om dom redan börjat sin "rekrytering"

ajja.. tror inte jag vill söka förens nästa år egentligen..men tänkte att ja söker , kommer man in kan man altid säga nej ...

Får väll försöka få tag på nån o fråga ...

Annars är de lungt... jobbar på .. hinne rinte så mkt mer känns de som ...den mesta lediga/övriga tid går åt till barnen.. men även hemmet.. så dagarna o veckorna går ju fort iaf...

Helgen var bra , var ute på landet os mor o far.. på lördagen var de grillfest.. var mycket trevligt :)
Skulle ju följt me o gå en mil oxå men blidde inte så :(

Nästa vecka är man långledig ...ska bli vääääldigt skönt :) Blir 5 dagar då vi har stängt på fredagen =) Häääärlisch!

Ska även ha gårdsfest veckan efetr det så de ska bli väldigt kul.. får man träffa alla föräldrar oxå fast tror ja träffat de flesta iofs..:P

Ne nu ska ja ta mig en kvällsmacka.. bagge med grillad kyckling ,,, jummie!

Ska bara hänga tvätten först kom ja på fy så tråkigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0