Hej Hej

Inte blivit något bloggande i veckan.

Har inte haft tid riktigt o sen har ja varit ganska trött...

Första veckan heltid avklarad o de har gått bra men de tar ganska mycket när man inte är van..

Idag har jag även haft samtal/handledning med min "handledare" så jag kommer att fortsätta där , känns bra =) Hade ju två veckors prövotid för o känna efter , både jag o dom om det funkade o de tyckte dom att de gjorde så valet föll på mig o klart ja ville stanna :) Jätterara barn med många olika egenskaper o viljor =)

Veckan har annars varit ganska lugn , var o handla en kväll... o igår påbörja vi lite utomhus , inte kommit så långt än men börjat iaf.. blir att göra en ny rabatt o plantera lite blommor.. sen ska vi lägga om lite plattor eftersom dom är väldigt snea ..

Idag när jag slutat åkte vi ner till bauhaus men de vi skulle köpa var slutsålt.. sen förbi willys o handla lite , hem o plocka o sedan göra tacos , hjälptes åt alla 4 så de var mysigt :)

Efter lite mat o disk så var de bara fixa grababrna för sängen... s nu ligger dom o sover...rickie var trött så han la sig oxå en stund.. får väll se om han kmr upp sen =)

Jag ska kolla runt lite på datan , sen ta en dusch eller bad o sen bara slöa hela kvällen ! Ska blii skööönt!

Helgen blir de lite firande här o där =) först pappa & brorsan o sedan wilma o robban =)

Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: carro

Dags att uppdatera lite va ;)

2011-05-18 @ 23:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0