Tröööööött..


Fy så trött jag är :( helt slut på energi!

Blev iaf att gå ner till Af men de var inte lika skönt väder som när ja lämna grabbarna imorse men men de var iaf skönt o röra på sig... hem tog ja dock spånkan lat som jag är =)

När ja kom hem var grabbarna redan hemma så blev lite mys o dom fick berätta vad dom gjort på dagis osv...sen åkte vi över till Johanna..vi fikade o pratade så de var trevligt :P
Kom hem sent så de blev en sen middag idag vi åt väl starx innan 19 ...

Jag har inte ätit tillräckligt under dagen bara ätit 2 knäcke o ett äpple o de är alldeles för lite för att vara mig... så ja bara skaka innan maten var klar... blev ingen god mat heller.. rickie hade tagit fram korv..bläää.. så ja känner mig fortfarande hungrig..:/

nu ska jag se sista avsnittet av fam annorlunda :(:(  jättetråkigt att de är sista tycker ja :P

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0