Torsdag...

Haft en halvtaskig natt så känner mig inte så pigg idag precis...

Barnen har vaknat osv.. o vid kl 5 hade liam tänt lampan o skulle gå upp.. som tur var så somna han om efetr ett tag när ja la mig brevid ..

Barnen är på dagis nu .. och ja har dammsugat av lite snabbt , ätit frukost... fick bli thé idag , mjo så är de när man e klantig ;P

Lite sne på mina kära katter oxå ,, dom äter upp mina blommor dom små rackarna .. ajja bajja hheehe

Imorgon ska vi åka ut till mamma o pappa ... ska bli kul avr ju ett tag sen o Liam & Noel längtar oxå =)

Ska ju få se valparna för första gången oxå =)=)

Nu ska jag försöka få ork att vika lite tvätt o lägga in i garderober... yeeey..


Wilma , Noel & Liam leker ( här ska de hoppas)

Kommentarer
Postat av: jasmine

ett tips till dina katter.. vattenspruta är mitt vapen här hemma när katterna är olydiga smatidigt som ja använder NEJ! :P fungerar kanon men ska ju inte missbrukas heller för då kasnke dom struntar i de.... efter några ggr så fattar dom vad man menar :)

2011-04-01 @ 15:05:07
URL: http://peeweejasmine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0