Hej Hej

Äntligen är vrat sovrum klart :)  Jag är inte helt nöjd men de får duga =) Det vita passa sig iaf bra där inne, ja trodde ju de skulle bli lite för tråkigt men är riktigt nöjd me färgen ..sen att vi ska sätta upp en fondvägg sen är bara ett plus =) slänger in en liten bild inte fått upp allt o så men iaf =)

sovr

Ursäkta dålig kvalite på bilden men min kamera är verkligen sämst!
Vill ha en ny =)

Nu är vi även igång med Liams rum , Johan skulle hjläpa till så de blir nån fart på min sambo , han behöver verkligen en spark i arslet för att ensbörja :D o mig duger inte till hjläp :/ hmm..

Sofie o barnen följde även med idag så de var trevligt..jag gjorde en misslyckad kladdkaka , seg som kola haha men jaja den smaka nog kladdkaka iaf =)
Bellis blev kvar efter Sofie o Niklas gått hem hon vlle vara kvar med pappa...
Barnen lekte lite sen satt dom o kolla tvn..
Dock blev bellis lide ledsen o saknade nog mamma o pappa =)
Inte konstigt då Liam o Noel prata om både johan sofie o niklas...hehe

Just nu sitter barnen i rummet o leker.. rickie är iväg o spelar laserdom , hmm.. inte min grejj precis :)
Ikväll ska vi äta tacos o bra ha fredagsmys....

får väll se om johan o rickie skulle jobba lite ikväll oxå.. märks ju :P

Ne nu ska aj nog göra något vettigar än att sitta här.. ska väll börja med tacosen snart men har ingen aning om när rickie dyker upp bara...

jaja ni får ha en trevlig fredagskväll o helg!

Pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0