Fredag , ledig & sol =)

Känns mycket skönt att vara ledig i detta väder... Love it!

Gårdagens väder var inte helt fel heller =) visst var ganska mulet på fm men blev ju kanon tll em =)

Rickies mormor o morfar kom upp hit på kvällen , vi grillade flinta, kotletter o kyckling , till de gjorde jag rotfrukter i ugn och vitlökssås o sallad.. smakade mycket bra =) Till efterätt gjorde jag en rabarberpaj o vaniljsås =)
Satt ute till kl 22 ungefär och då gick vi in och spelade kort :) skitgubbe o ja blev de inte en ända gång även fast dom alla ville ha dit mig till slut :D Vi gick o la oss strax efetr 00 tiden.. var en mkt trevlig kväll iaf =)

Imorse vakna jag av att Liam kröp upp hos mig.. kl var väl runt 5 men som tur var somnade både han o jag om =) sen när ja vakna nästa gång hade han gått upp.. då hade han gått o lagt sig hos gammelmormor =)
Vi gick väll upp vid 8 tiden...gästerna åkte hem då dom skulle iväg så hade inte tid o stanna ..
Vi satt oss och åt frukost sen har vi varit ute en stund..

Barnen leker för tillfället ute och jag ska hoppa in i duschen så fort Rickei kmr hem från banken.. Liam o Noel har fått tag på hans dosa o spärrat den så vi får se om dom kan fixa det el om han måste göra de i gamleby efetrsom han fortfarande är kund på deras bank...

Idag blir det att åka ut till landet en sväng.. vi har lovat L&N att dom ska få ta med sig sina cyklar så nu bara hoppas ja att dom går in i bilen !!

På måndag kommer troligtvis mitt hjärta m fam hit så de ska bli SÅ kul om dom gör det! Senast så tror ja de blev bestämt att dom skulle komma men idag får jag veta mer säkert tror ja vi sa =) HOPPAS!

ne ska packa lite medans ja väntar på gubbsen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi kommer hjärtat :) Som jag skrev på fb så vet jag ingen tid än men det blir på em. Puss

2011-06-04 @ 16:39:24
URL: http://anglasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0