12 Juni...

Igår åkte ju barnen o Rickie iväg som tidigare nämt...
Jag var hemma o hade lite "egentid"..
Var himla skönt o bara koppla av o göra saker i lugn o ro..
Först tvättade jag av plattorna utanför o städa av uteplatsen..vilket inte syns längre när barnen kom hem o drog fram alla sina saker igen =)
Städade av lite här hemma , duschade o fixade mig o drog till Hc..
Hittade inget av de ja skulle.. men köpte nya örhängen o mat..

Har inte haft örhängen på ja vet inte ur länge.. men testade med ett örhänge i förrgår för o se om dom växt igen men de hade dom inte =) dessvärre blir öronen röda o känns inge bra.. men men.. tror de var df ja sluta med örhängen..tål de inte riktigt.. men får köpa mig ett par äkta sen...

På kvällen kom Hanna hit o gjorde mig lite sällskap efter hon slutat jobbet..

När hon åkte hem kollade jag tvn o satt o lyssna på farbror åskar som kom på besök..

Gick o la mig ganska skapligt o tänkte ta lååång sovmorgon.. rickie ringde o väckte mig vi 8,30 så blev ju inte superlång men tillräcklig =)

Han kom hem runt 9-10 tiden.. nångång...

Barnen följde me rickan o micke till fotbollen ..så dom kom hem vid ettiden..

Jag har tvättat 5 maskiner tvätt..hängt o vikt.. tvätten tar aldrig slut tycker ja =)
Skönt att vi satt upp tvättlina utanför.. torkar snabbt o luktar gott =)

Grabbarna hade iaf haft de bra på sin "minitripp" <3
O jag har haft de bra jag oxå :)

Nu ska jag ta ett bad eller dusch, slappa vid tvn o lägga mig skapligt =)

3 veckor kvar att jobba ...känns sådär =/ Kommer sakna alla goa barn jättemycket! Och att ha något att göra!

Hoppas ni haft en bra helg!

Puss kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0